Majdnem minden az RPAS, UAV, UAS technológiákról és kereskedelmi célú alkalmazásaikról.

DRÓNOK

DRÓNOK

A SZERKESZTŐ BEMUTATKOZIK

Szentpéteri Lászlónak hívnak, magamat pályaelhagyó informatikusnak tartom. A legutóbbi közel negyedszázadot high-tech műszaki kereskedelemmel és üzletfejlesztéssel töltöttem.

2015. február 16. - Szentpéteri László

1984 és 1988 között az Eötvös Loránd Geofizikai Intézetben dolgoztam, mint a Számítógépes Térképrajzoló Rendszer menedzsere, majd három évet a FÖMI Kozmikus Geodéziai Obszervatóriumában töltöttem, mint programozó, tudományos segédmunkatárs. VLBI és GPS vizualizációs szoftvereket fejlesztettünk és részt vehettem az első magyarországi GPS-mérésekben!

Egyik alapítója voltam az első olyan magyar cégnek, amely kifejezetten a nagy pontosságú és ipari GPS rendszerek forgalmazásával foglalkozott (Kerti's Kft., 1992-1997.) Később dolgoztam a világ legjelentősebb professzionális GPS és geomatikai eszközgyártóinál (Topcon, Trimble), valamint a világ első nagy-felbontású űrfelvételeket készítő műholdját, -- az IKONOS-t -- kifejlesztő és üzemeltető cégénél (Space Imaging). E három vállalatnál, 1998 és 2014 között, összesen több mint 12 évet töltöttem, és a Közép és Kelet Európai Régióban folyó kereskedelmi tevékenységek felelőse voltam.

2002 és 2006 között saját műszaki és üzletfejlesztési konzulting cégemet (TTTC Kft.) irányítottam. Ennek, többek között olyan ügyfelei voltak, mint a török INTA Space, a Magyar és a Román Űrkutatási Irodák, az EU Galileo irodája, illetve hazai térinformatikai kisvállalkozások, vagy épp a GPSBolt Kft.

Szeretek repülni (akár utasként "nagy" gépen, akár magam vezette "kis" gépen) és írni.

2002-ben megalapítottam az ŰRVILÁG nevű ismeretterjesztő WEB-portált (www.urvilag.hu). Szerkesztő bizottsági tagja voltam a 2000-es évek elején "élő" GPS Magazinnak és társszerzője a 2005-ben megjelent "GPS Mindenkinek" című könyvnek. Időről-időre cikkeim jelennek meg az AERO Magazinban és az ŰRVILÁG web-magazinban. A DRÓNOK Blogot 2015 februárjában indítottam útjára, - remélem szeretni fogják!

A bejegyzés trackback címe:

https://uav-rpas.blog.hu/api/trackback/id/tr607180151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása